Charakteristika formátu regionálních televizních stanic
Show full item record
No preview available
Title:
|
Charakteristika formátu regionálních televizních stanic |
Author: |
Hausnerová, Edita
|
Advisor: |
Gregarová, Magda
|
Abstract:
|
Troufám si říci, že tato práce jako první uchopila téma formátu regionálních televizních stanic se záměrem charakterizovat současný stav na scéně produkce lokálních informací v kontextu marketingových komunikací. Popisuje a analyzuje životaschopnost televizních studií v silném konkurenčním prostředí, kde jsou zbožím informace a zákazníkem divák. Od charakteristiky postavení regionálních televizních stanic na mediálním trhu České republiky, přes jejich hodnocení, úroveň, členění a programovou skladbu, bakalářská práce profiluje pohled lokálních (místních) zadavatelů reklam na regionální televize jako na reklamní média. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/730
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2666
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account