dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Hausnerová, Edita
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:58:40Z |
|
dc.date.available |
2013-05-13T23:00:24Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/730
|
|
dc.description.abstract |
Troufám si říci, že tato práce jako první uchopila téma formátu regionálních televizních stanic se záměrem charakterizovat současný stav na scéně produkce lokálních informací v kontextu marketingových komunikací. Popisuje a analyzuje životaschopnost televizních studií v silném konkurenčním prostředí, kde jsou zbožím informace a zákazníkem divák. Od charakteristiky postavení regionálních televizních stanic na mediálním trhu České republiky, přes jejich hodnocení, úroveň, členění a programovou skladbu, bakalářská práce profiluje pohled lokálních (místních) zadavatelů reklam na regionální televize jako na reklamní média. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
414463 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013 |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
lokální informace
|
cs |
dc.subject |
mediální trh
|
cs |
dc.subject |
lokální reklama
|
cs |
dc.subject |
zadavatelé reklam
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
local information
|
en |
dc.subject |
media market
|
en |
dc.subject |
local advertisement
|
en |
dc.subject |
submitters of advertisement
|
en |
dc.title |
Charakteristika formátu regionálních televizních stanic |
cs |
dc.title.alternative |
Characteristic of the region tv stations format |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
I can say this work as the first was concerning to the theme of regional television stations with the aim to characterize the actual status on the scene of the production of local information with context to marketing communications. It describes and analyses a viability of television studios in the strong competitive area, where information is goods and the televiewer is a customer. Through charakterictics situation of the regional television stations on the media market of the Czech Republic, over their evaluation, level, division and program structure, the bachelor work profiles the view of local submitters of the advertisement to the regional television as an advertising media. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2666
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|