Charakteristika formátu regionálních televizních stanic
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Charakteristika formátu regionálních televizních stanic |
Autor: |
Hausnerová, Edita
|
Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
Abstrakt:
|
Troufám si říci, že tato práce jako první uchopila téma formátu regionálních televizních stanic se záměrem charakterizovat současný stav na scéně produkce lokálních informací v kontextu marketingových komunikací. Popisuje a analyzuje životaschopnost televizních studií v silném konkurenčním prostředí, kde jsou zbožím informace a zákazníkem divák. Od charakteristiky postavení regionálních televizních stanic na mediálním trhu České republiky, přes jejich hodnocení, úroveň, členění a programovou skladbu, bakalářská práce profiluje pohled lokálních (místních) zadavatelů reklam na regionální televize jako na reklamní média. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/730
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2666
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet