Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors, s.r.o. |
Author: |
Markusík, Libor
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Diplomová práce si klade za cíl zachytit změny při zavedení databázového marketingu ve společnosti Vesna Interiors, s.r.o. a srovnat je s klasickou databázi doposud využívanou ve firmě a navrhnout její řešení implementace a modernizace do systému a struktury společ-nosti. Diplomová práce poukazuje na nedostatky současného monitorování a zpracovávání dat ve společnosti s cílem efektivního návrhu vedoucího k maximálnímu využívání a ope-rací s databázi pro optimální rozhodování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7208
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
8924
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account