Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Markusík, Libor
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:38:47Z
dc.date.available 2010-07-17T01:38:47Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7208
dc.description.abstract Diplomová práce si klade za cíl zachytit změny při zavedení databázového marketingu ve společnosti Vesna Interiors, s.r.o. a srovnat je s klasickou databázi doposud využívanou ve firmě a navrhnout její řešení implementace a modernizace do systému a struktury společ-nosti. Diplomová práce poukazuje na nedostatky současného monitorování a zpracovávání dat ve společnosti s cílem efektivního návrhu vedoucího k maximálnímu využívání a ope-rací s databázi pro optimální rozhodování. cs
dc.format 70s. cs
dc.format.extent 3014612 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject CMR cs
dc.subject elektronické podnikání cs
dc.subject Internet cs
dc.subject data cs
dc.subject informace cs
dc.subject databáze cs
dc.subject CMR en
dc.subject e-businees en
dc.subject Internet en
dc.subject Data en
dc.subject Information en
dc.subject Database en
dc.title Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project implementing database marketing in company Vesna Interiors, ltd en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mokráš, Lubomír
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis aims dividend into theoretic part and field part that is followe by project part. Theoretic thesis part is further dividend itno several chapters ranked in the logical sequence in order to have a consistent further to already mentioned facts. The practical part of thesis aims be concerned with characteristics and presumptions of company for implementing database marketing and evaluation. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8924
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
markusík_2008_dp.pdfBlocked 2.874Mb PDF View/Open
markusík_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
markusík_2008_op.doc 1.053Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account