Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors, s.r.o. |
Autor: |
Markusík, Libor
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce si klade za cíl zachytit změny při zavedení databázového marketingu ve společnosti Vesna Interiors, s.r.o. a srovnat je s klasickou databázi doposud využívanou ve firmě a navrhnout její řešení implementace a modernizace do systému a struktury společ-nosti. Diplomová práce poukazuje na nedostatky současného monitorování a zpracovávání dat ve společnosti s cílem efektivního návrhu vedoucího k maximálnímu využívání a ope-rací s databázi pro optimální rozhodování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7208
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
8924
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet