Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o. |
Author: |
Millerová, Renáta
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní kultury ve společnosti Siemens Industrial Turbomachinery v návaznosti na aktuální změny, kterými tato společnost v současnosti pro-chází. V roce 2003 proběhla akvizice divize spol. Alstom Power do spol. Siemens, jíž je Siemens Industrial Turbomachinery součástí, a došlo ke změně firemní kultury. V návaznosti na situaci na světových trzích s energií došlo k prudkému růstu zakázek a masivnímu náboru nových zaměstnanců do společnosti. Zároveň s touto situací rostla po-ptávka firem po technických odbornících, kterých je v současné době v České republice i Jihomoravském kraji akutní nedostatek. Tento nedostatek kvalifikovaných technických pra-covníků se začal projevovat od r. 2006 a od té doby neustále roste. Zvyšující poptávka vede firmy ke změnám náborové strategie, externí komunikace a k rozvoji firemní kultury, benefi-tů a růstu mezd. Ruku v ruce s náborovou strategií je nutné rozvíjet i adaptační a stabilizač-ní proces a interní komunikaci, protože samotným náborem zaměstnanců není proces u kon-ce a firmy musí věnovat velkou míru energie i stabilizaci a retenci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7193
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7601
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account