dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Millerová, Renáta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T01:33:40Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7193
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní kultury ve společnosti Siemens Industrial Turbomachinery v návaznosti na aktuální změny, kterými tato společnost v současnosti pro-chází. V roce 2003 proběhla akvizice divize spol. Alstom Power do spol. Siemens, jíž je Siemens Industrial Turbomachinery součástí, a došlo ke změně firemní kultury. V návaznosti na situaci na světových trzích s energií došlo k prudkému růstu zakázek a masivnímu náboru nových zaměstnanců do společnosti. Zároveň s touto situací rostla po-ptávka firem po technických odbornících, kterých je v současné době v České republice i Jihomoravském kraji akutní nedostatek. Tento nedostatek kvalifikovaných technických pra-covníků se začal projevovat od r. 2006 a od té doby neustále roste. Zvyšující poptávka vede firmy ke změnám náborové strategie, externí komunikace a k rozvoji firemní kultury, benefi-tů a růstu mezd. Ruku v ruce s náborovou strategií je nutné rozvíjet i adaptační a stabilizač-ní proces a interní komunikaci, protože samotným náborem zaměstnanců není proces u kon-ce a firmy musí věnovat velkou míru energie i stabilizaci a retenci. |
cs |
dc.format |
78, 3 str. přílohy |
cs |
dc.format.extent |
1034402 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028 |
|
dc.subject |
Firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
Corporate Identity
|
cs |
dc.subject |
Human Resources
|
cs |
dc.subject |
Human Capital
|
cs |
dc.subject |
Motivace
|
cs |
dc.subject |
Company Culture
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Human Resources
|
en |
dc.subject |
Human Capital
|
en |
dc.subject |
Motivation
|
en |
dc.title |
Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Company culture as a part of Corporate Identity of Siemens Industrial Turbomachinery company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.date.vskp-available |
2028-04-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the analysis of the company culture in Siemens Industrial Turbo machinery in connection with topical process of change. The 2003 acquisition of Alstom Power to Siemens Company meant a profound change in a company culture. The situation on the global energy markets had a great impact on the growth of orders and mas-sive employee recruitment followed. At the same time there was a want of technical profes-sionals in the Czech Republic and South Moravia in particular. This want of qualified tech-nical workers has been relevant since 2006 and is constantly increasing. The growing de-mand is forcing the companies to change their recruiting policy as well as communication and company culture, benefits and let alone the growth of wages. The development of recruiting strategy goes hand in hand with the development of the process of adaptability and stability as well as internal communication because this is where the companies have to focus on the stability itself and retention. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7601
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|