Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Millerová, Renáta
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:33:40Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7193
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní kultury ve společnosti Siemens Industrial Turbomachinery v návaznosti na aktuální změny, kterými tato společnost v současnosti pro-chází. V roce 2003 proběhla akvizice divize spol. Alstom Power do spol. Siemens, jíž je Siemens Industrial Turbomachinery součástí, a došlo ke změně firemní kultury. V návaznosti na situaci na světových trzích s energií došlo k prudkému růstu zakázek a masivnímu náboru nových zaměstnanců do společnosti. Zároveň s touto situací rostla po-ptávka firem po technických odbornících, kterých je v současné době v České republice i Jihomoravském kraji akutní nedostatek. Tento nedostatek kvalifikovaných technických pra-covníků se začal projevovat od r. 2006 a od té doby neustále roste. Zvyšující poptávka vede firmy ke změnám náborové strategie, externí komunikace a k rozvoji firemní kultury, benefi-tů a růstu mezd. Ruku v ruce s náborovou strategií je nutné rozvíjet i adaptační a stabilizač-ní proces a interní komunikaci, protože samotným náborem zaměstnanců není proces u kon-ce a firmy musí věnovat velkou míru energie i stabilizaci a retenci. cs
dc.format 78, 3 str. přílohy cs
dc.format.extent 1034402 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028
dc.subject Firemní kultura cs
dc.subject Corporate Identity cs
dc.subject Human Resources cs
dc.subject Human Capital cs
dc.subject Motivace cs
dc.subject Company Culture en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Human Resources en
dc.subject Human Capital en
dc.subject Motivation en
dc.title Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o. cs
dc.title.alternative Company culture as a part of Corporate Identity of Siemens Industrial Turbomachinery company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.date.vskp-available 2028-04-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the analysis of the company culture in Siemens Industrial Turbo machinery in connection with topical process of change. The 2003 acquisition of Alstom Power to Siemens Company meant a profound change in a company culture. The situation on the global energy markets had a great impact on the growth of orders and mas-sive employee recruitment followed. At the same time there was a want of technical profes-sionals in the Czech Republic and South Moravia in particular. This want of qualified tech-nical workers has been relevant since 2006 and is constantly increasing. The growing de-mand is forcing the companies to change their recruiting policy as well as communication and company culture, benefits and let alone the growth of wages. The development of recruiting strategy goes hand in hand with the development of the process of adaptability and stability as well as internal communication because this is where the companies have to focus on the stability itself and retention. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7601
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
millerová_2008_dp.pdfBlocked 1010.Kb PDF View/Open
millerová_2008_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
millerová_2008_op.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account