Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o. |
Autor: |
Millerová, Renáta
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní kultury ve společnosti Siemens Industrial Turbomachinery v návaznosti na aktuální změny, kterými tato společnost v současnosti pro-chází. V roce 2003 proběhla akvizice divize spol. Alstom Power do spol. Siemens, jíž je Siemens Industrial Turbomachinery součástí, a došlo ke změně firemní kultury. V návaznosti na situaci na světových trzích s energií došlo k prudkému růstu zakázek a masivnímu náboru nových zaměstnanců do společnosti. Zároveň s touto situací rostla po-ptávka firem po technických odbornících, kterých je v současné době v České republice i Jihomoravském kraji akutní nedostatek. Tento nedostatek kvalifikovaných technických pra-covníků se začal projevovat od r. 2006 a od té doby neustále roste. Zvyšující poptávka vede firmy ke změnám náborové strategie, externí komunikace a k rozvoji firemní kultury, benefi-tů a růstu mezd. Ruku v ruce s náborovou strategií je nutné rozvíjet i adaptační a stabilizač-ní proces a interní komunikaci, protože samotným náborem zaměstnanců není proces u kon-ce a firmy musí věnovat velkou míru energie i stabilizaci a retenci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7193
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7601
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet