Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s |
Author: |
Bureš, Vladislav
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
V úvodu práce se zabývám teorií marketingových komunikací, novými médii a jejich vlivem na komunikaci se zákazníky. V druhé části práce analyzuji komunikační mix společnosti Euromedia Group k.s., využití jednotlivých nástrojů.Ve další části jsem realizoval výzkum a jeho analýzu se zaměřením na nová média. V poslední části jsem pak navrhl projekt komunikace společnost Euromedia Group k.s. podle stanovených podmínek práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6636
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7544
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account