Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s |
Autor: |
Bureš, Vladislav
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
V úvodu práce se zabývám teorií marketingových komunikací, novými médii a jejich vlivem na komunikaci se zákazníky. V druhé části práce analyzuji komunikační mix společnosti Euromedia Group k.s., využití jednotlivých nástrojů.Ve další části jsem realizoval výzkum a jeho analýzu se zaměřením na nová média. V poslední části jsem pak navrhl projekt komunikace společnost Euromedia Group k.s. podle stanovených podmínek práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6636
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7544
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet