Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Bureš, Vladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T21:11:41Z |
|
dc.date.available |
2013-04-25T23:00:36Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6636
|
|
dc.description.abstract |
V úvodu práce se zabývám teorií marketingových komunikací, novými médii a jejich vlivem na komunikaci se zákazníky. V druhé části práce analyzuji komunikační mix společnosti Euromedia Group k.s., využití jednotlivých nástrojů.Ve další části jsem realizoval výzkum a jeho analýzu se zaměřením na nová média. V poslední části jsem pak navrhl projekt komunikace společnost Euromedia Group k.s. podle stanovených podmínek práce. |
cs |
dc.format |
93 |
cs |
dc.format.extent |
5109420 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013 |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nová media
|
cs |
dc.subject |
direkt marketing
|
cs |
dc.subject |
Knižní klub
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
Knižní klub
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.title |
Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s |
cs |
dc.title.alternative |
New media in context of communication mix in Euromedia Group k.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The first part of my work contains theories about marketing communication, new media and its influnce on communication with the customers. In the second part of my work I've analysed the Euromedia Group communication mix, the use of single mechanics. In the following part I've executed new media research and its analysis. In the last part I've come up with a communication project for Euromedia Group corporation according to the given conditions of this paper work. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7544
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account