Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Bureš, Vladislav
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:11:41Z
dc.date.available 2013-04-25T23:00:36Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6636
dc.description.abstract V úvodu práce se zabývám teorií marketingových komunikací, novými médii a jejich vlivem na komunikaci se zákazníky. V druhé části práce analyzuji komunikační mix společnosti Euromedia Group k.s., využití jednotlivých nástrojů.Ve další části jsem realizoval výzkum a jeho analýzu se zaměřením na nová média. V poslední části jsem pak navrhl projekt komunikace společnost Euromedia Group k.s. podle stanovených podmínek práce. cs
dc.format 93 cs
dc.format.extent 5109420 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nová media cs
dc.subject direkt marketing cs
dc.subject Knižní klub cs
dc.subject databáze cs
dc.subject communication mix en
dc.subject new media en
dc.subject direct marketing en
dc.subject Knižní klub en
dc.subject database en
dc.title Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem společnosti Euromedia Group k.s cs
dc.title.alternative New media in context of communication mix in Euromedia Group k.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The first part of my work contains theories about marketing communication, new media and its influnce on communication with the customers. In the second part of my work I've analysed the Euromedia Group communication mix, the use of single mechanics. In the following part I've executed new media research and its analysis. In the last part I've come up with a communication project for Euromedia Group corporation according to the given conditions of this paper work. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7544
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bureš_2008_dp.pdfBlocked 4.872Mb PDF View/Open
bureš_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
bureš_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account