Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prokopová, Zdenka
|
|
dc.contributor.author |
Hrňa, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T21:05:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T21:05:56Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6625
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je návrh a realizace databázového systému typu helpdesk, určeného pro hlášení, evidenci a zpracování požadavků uživatelů IS/ICT MěÚ ve Vsetíně. Navržený systém má umožnit nejen sběr a monitoring řešených požadavků na oddělení IS, ale na základě vyhodnocených dat a statistik také poskytne informace o vytíženosti či výkonnosti řešitelů, poukáže na oblasti, ve kterých dlouhodobě dochází k problémům . Aplikace bude postavena na technologiích PHP/SQL, k zadávání požadavků na straně uživatele bude využíván běžný webový prohlížeč, na serverové straně bude nasazen webový server Apache a SQL server MySQL. |
cs |
dc.format |
41 s. |
cs |
dc.format.extent |
2037980 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
helpdesk
|
en |
dc.subject |
problem
|
en |
dc.subject |
request
|
en |
dc.subject |
user
|
en |
dc.subject |
solution
|
en |
dc.subject |
database system
|
en |
dc.subject |
MySQL
|
en |
dc.subject |
PHP
|
en |
dc.subject |
helpdesk
|
cs |
dc.subject |
podpora
|
cs |
dc.subject |
požadavek
|
cs |
dc.subject |
uživatel
|
cs |
dc.subject |
řešitel
|
cs |
dc.subject |
databázový systém
|
cs |
dc.subject |
MySQL
|
cs |
dc.subject |
PHP
|
cs |
dc.title |
Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal and implementation of the support system HelpDesk for IT users |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šenkeřík, Roman |
|
dc.date.accepted |
2008-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this undergraduate work is to design and implement a HelpDesk type database system for reporting, registration and compiling user requests from IS MěÚ in the City of Vsetín. The planned system should enable not only gathering and monitoring of requests to be solved by the IT department, but it will also offer information about the workload and efficiency of the designers, based on evaluated data and statistics to point out areas that are a source of long term problems, The application will be based on PHP/SQL technologies, user requests will be entered through a common web browser and the server end will be handled by a web server Apache and an SQL server MySQL. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/76
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
9051
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-20 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
výpočetní střediska
|
cs |
local.subject |
computing centers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account