Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT |
Autor: |
Hrňa, Milan
|
Vedoucí: |
Prokopová, Zdenka
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je návrh a realizace databázového systému typu helpdesk, určeného pro hlášení, evidenci a zpracování požadavků uživatelů IS/ICT MěÚ ve Vsetíně. Navržený systém má umožnit nejen sběr a monitoring řešených požadavků na oddělení IS, ale na základě vyhodnocených dat a statistik také poskytne informace o vytíženosti či výkonnosti řešitelů, poukáže na oblasti, ve kterých dlouhodobě dochází k problémům . Aplikace bude postavena na technologiích PHP/SQL, k zadávání požadavků na straně uživatele bude využíván běžný webový prohlížeč, na serverové straně bude nasazen webový server Apache a SQL server MySQL. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6625
|
Datum:
|
2008-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav aplikované informatiky |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9051
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet