Marketingové komunikace obchodních center

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace obchodních center

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Crha, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:57:19Z
dc.date.available 2013-04-30T23:00:32Z
dc.date.issued 2008-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6196
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je nejen popsat, analyzovat a zhodnotit současnou komunikační strategii obchodních center, ale také navrhnout či doporučit jistá opatření na prohloubení a zefektivnění této strategie. Neméně podstatným úkolem je analyzovat názory respondentů a následně jejich postoje a stanoviska vyhodnotit. K již zmíněné metodě analýzy bude po-užito dotazování. Pro možnou realizaci výzkumu bylo využito olomouckého regionu, ve kterém se nacházejí tři významná obchodní centra. Na základě výzkumu budou navrhnuta doporučení k zefektivnění a posílení marketingové komunikace, která bude možné apliko-vat na další regiony. cs
dc.format 70 s, 11 s obr. příloh cs
dc.format.extent 3367377 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.04.2013
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix reklamní strategie cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject plán reklamní kampaně cs
dc.subject návštěvník cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject přidaná hodnota cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject práce s veřejností cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising strategy en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing plan en
dc.subject plan of the advertising campaign en
dc.subject visitor en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject added value en
dc.subject sales support en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.title Marketingové komunikace obchodních center cs
dc.title.alternative Marketing communication of shoping centers en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is not only to describe, analyze and evaluate current communication strategy of shopping centers, but also to suggest or recommend certain steps for deepening and streamlining of this strategy. No less important goal is to analyze the opinions of re-spondents and then evaluate their attitude and views. A survey will be used to the mentio-ned method of analysis. For the realisation of the survey, the Olomouc district has been used, in which three major shopping centers are located. Based on the outcomes of the sur-vey, the recommendation for streamlining and strengthening of the strategy will be set. The recommendations could be applied in other regions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7579
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
crha_2008_dp.pdfBlocked 3.211Mb PDF View/Open
crha_2008_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
crha_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account