Marketingové komunikace obchodních center
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace obchodních center |
Autor: |
Crha, Martin
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je nejen popsat, analyzovat a zhodnotit současnou komunikační strategii obchodních center, ale také navrhnout či doporučit jistá opatření na prohloubení a zefektivnění této strategie. Neméně podstatným úkolem je analyzovat názory respondentů a následně jejich postoje a stanoviska vyhodnotit. K již zmíněné metodě analýzy bude po-užito dotazování. Pro možnou realizaci výzkumu bylo využito olomouckého regionu, ve kterém se nacházejí tři významná obchodní centra. Na základě výzkumu budou navrhnuta doporučení k zefektivnění a posílení marketingové komunikace, která bude možné apliko-vat na další regiony. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6196
|
Datum:
|
2008-04-30 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.04.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
7579
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet