Marketingové komunikace obchodních center
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace obchodních center |
Author: |
Crha, Martin
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je nejen popsat, analyzovat a zhodnotit současnou komunikační strategii obchodních center, ale také navrhnout či doporučit jistá opatření na prohloubení a zefektivnění této strategie. Neméně podstatným úkolem je analyzovat názory respondentů a následně jejich postoje a stanoviska vyhodnotit. K již zmíněné metodě analýzy bude po-užito dotazování. Pro možnou realizaci výzkumu bylo využito olomouckého regionu, ve kterém se nacházejí tři významná obchodní centra. Na základě výzkumu budou navrhnuta doporučení k zefektivnění a posílení marketingové komunikace, která bude možné apliko-vat na další regiony. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6196
|
Date:
|
2008-04-30 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.04.2013
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
7579
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account