Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Valentová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T16:55:32Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T16:55:32Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6068
|
|
dc.description.abstract |
Kosmetická firma, o které se v práci píše, má velkou společenskou odpovědnost. Její "Po-chod proti rakovině" prsu má již letitou tradici. Je to společnost pro ženy zabývající se prodejem kosmetiky. V roce 2007 byla ve firmě změněna strategii prodeje a ze svých tři-nácti kampaní ročně, kdy se zákazníkům představilo třináct katalogů, bylo zavedeno sedm-náct kampaní. Cílem práce je zjištění, jestli jsou prodejci spokojeni a jak přijali novou stra-tegii. Bylo to dobré rozhodnutí managementu? Ve SWOT analýze jsou porovnány výsledky dotazníkového šetření. Tabulka četnosti ukázala nejlepší cestu, jak spokojenost s novou strategií zlepšit. |
cs |
dc.format |
56 s., 6 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
955058 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Strategie prodeje
|
cs |
dc.subject |
prodejci
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
motiv
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Avon
|
cs |
dc.subject |
Sales
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
contentment
|
en |
dc.subject |
motive
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
Avon
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje. |
cs |
dc.title.alternative |
Measure of distributor's contentment with the new strategy of sale. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Cosmetics company mentioned in work has a high social responsibility. Its "March against cancer of breast" has many years'standing tradition. It is company for women selling cos-metics products. In 2007 the company changed the strategy of a sale and the number of campaigns presenting catalogues was changed from 13 to 17. Target work was finding of sale's contentment and their accept of the new strategy. Was it a right decision of manage-ment? There are comparing results of questionnairy in SWOT analysis. The schedule showed the best way how to improve the contentment with the new strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7528
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account