Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje.
Autor: Valentová, Jana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Kosmetická firma, o které se v práci píše, má velkou společenskou odpovědnost. Její "Po-chod proti rakovině" prsu má již letitou tradici. Je to společnost pro ženy zabývající se prodejem kosmetiky. V roce 2007 byla ve firmě změněna strategii prodeje a ze svých tři-nácti kampaní ročně, kdy se zákazníkům představilo třináct katalogů, bylo zavedeno sedm-náct kampaní. Cílem práce je zjištění, jestli jsou prodejci spokojeni a jak přijali novou stra-tegii. Bylo to dobré rozhodnutí managementu? Ve SWOT analýze jsou porovnány výsledky dotazníkového šetření. Tabulka četnosti ukázala nejlepší cestu, jak spokojenost s novou strategií zlepšit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6068
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7528


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valentová_2008_bp.pdfZablokované 932.6Kb PDF
valentová_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
valentová_2008_op.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet