Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje. |
Autor: |
Valentová, Jana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Kosmetická firma, o které se v práci píše, má velkou společenskou odpovědnost. Její "Po-chod proti rakovině" prsu má již letitou tradici. Je to společnost pro ženy zabývající se prodejem kosmetiky. V roce 2007 byla ve firmě změněna strategii prodeje a ze svých tři-nácti kampaní ročně, kdy se zákazníkům představilo třináct katalogů, bylo zavedeno sedm-náct kampaní. Cílem práce je zjištění, jestli jsou prodejci spokojeni a jak přijali novou stra-tegii. Bylo to dobré rozhodnutí managementu? Ve SWOT analýze jsou porovnány výsledky dotazníkového šetření. Tabulka četnosti ukázala nejlepší cestu, jak spokojenost s novou strategií zlepšit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6068
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7528
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet