Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje.

Show full item record

No preview available
Title: Měření spokojenosti distributorů s novou strategií prodeje.
Author: Valentová, Jana
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Kosmetická firma, o které se v práci píše, má velkou společenskou odpovědnost. Její "Po-chod proti rakovině" prsu má již letitou tradici. Je to společnost pro ženy zabývající se prodejem kosmetiky. V roce 2007 byla ve firmě změněna strategii prodeje a ze svých tři-nácti kampaní ročně, kdy se zákazníkům představilo třináct katalogů, bylo zavedeno sedm-náct kampaní. Cílem práce je zjištění, jestli jsou prodejci spokojeni a jak přijali novou stra-tegii. Bylo to dobré rozhodnutí managementu? Ve SWOT analýze jsou porovnány výsledky dotazníkového šetření. Tabulka četnosti ukázala nejlepší cestu, jak spokojenost s novou strategií zlepšit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6068
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7528


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
valentová_2008_bp.pdfBlocked 932.6Kb PDF
valentová_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
valentová_2008_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account