Inovace digitální marketingové komunikace pro vybranou advokátní kancelář pro roky 2025-2026

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inovace digitální marketingové komunikace pro vybranou advokátní kancelář pro roky 2025-2026

Show full item record

No preview available
Title: Inovace digitální marketingové komunikace pro vybranou advokátní kancelář pro roky 2025-2026
Author: Ečer, David
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na návrh a realizaci inovace digitální marketingové komunikace advokátní kanceláře SAMAK pro období let 2025-2026. Cílem bylo vytvořit efektivní strategii, která povede ke zvýšení viditelnosti značky, zlepšení výkonu PPC kampaní a systematickému posílení online přítomnosti firmy. V rámci práce byla provedena detailní analýza současného stavu marketingu, benchmarking konkurence a SWOT analýza. Na jejich základě byla navržena nová struktura kampaní v Google Ads a Skliku, optimalizace SEO, zavedení systematického měření výkonu pomocí Google Analytics 4 a Google Tag Manageru a implementace retargetingových aktivit. První výsledky ukazují, že navržená strategie vede k výraznému růstu organické návštěvnosti a poskytuje funkční základ pro efektivní řízení digitální komunikace středně velké advokátní kanceláře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/59070
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account