Inovace digitální marketingové komunikace pro vybranou advokátní kancelář pro roky 2025-2026
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Inovace digitální marketingové komunikace pro vybranou advokátní kancelář pro roky 2025-2026 |
| Autor: |
Ečer, David
|
| Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na návrh a realizaci inovace digitální marketingové komunikace advokátní kanceláře SAMAK pro období let 2025-2026. Cílem bylo vytvořit efektivní strategii, která povede ke zvýšení viditelnosti značky, zlepšení výkonu PPC kampaní a systematickému posílení online přítomnosti firmy. V rámci práce byla provedena detailní analýza současného stavu marketingu, benchmarking konkurence a SWOT analýza. Na jejich základě byla navržena nová struktura kampaní v Google Ads a Skliku, optimalizace SEO, zavedení systematického měření výkonu pomocí Google Analytics 4 a Google Tag Manageru a implementace retargetingových aktivit. První výsledky ukazují, že navržená strategie vede k výraznému růstu organické návštěvnosti a poskytuje funkční základ pro efektivní řízení digitální komunikace středně velké advokátní kanceláře. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/59070
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet