Inovace digitální marketingové komunikace pro vybranou advokátní kancelář pro roky 2025-2026

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Inovace digitální marketingové komunikace pro vybranou advokátní kancelář pro roky 2025-2026

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Inovace digitální marketingové komunikace pro vybranou advokátní kancelář pro roky 2025-2026
Autor: Ečer, David
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na návrh a realizaci inovace digitální marketingové komunikace advokátní kanceláře SAMAK pro období let 2025-2026. Cílem bylo vytvořit efektivní strategii, která povede ke zvýšení viditelnosti značky, zlepšení výkonu PPC kampaní a systematickému posílení online přítomnosti firmy. V rámci práce byla provedena detailní analýza současného stavu marketingu, benchmarking konkurence a SWOT analýza. Na jejich základě byla navržena nová struktura kampaní v Google Ads a Skliku, optimalizace SEO, zavedení systematického měření výkonu pomocí Google Analytics 4 a Google Tag Manageru a implementace retargetingových aktivit. První výsledky ukazují, že navržená strategie vede k výraznému růstu organické návštěvnosti a poskytuje funkční základ pro efektivní řízení digitální komunikace středně velké advokátní kanceláře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/59070
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet