Inovace digitální marketingové komunikace pro vybranou advokátní kancelář pro roky 2025-2026

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inovace digitální marketingové komunikace pro vybranou advokátní kancelář pro roky 2025-2026

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Ečer, David
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:51Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:51Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/59070
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na návrh a realizaci inovace digitální marketingové komunikace advokátní kanceláře SAMAK pro období let 2025-2026. Cílem bylo vytvořit efektivní strategii, která povede ke zvýšení viditelnosti značky, zlepšení výkonu PPC kampaní a systematickému posílení online přítomnosti firmy. V rámci práce byla provedena detailní analýza současného stavu marketingu, benchmarking konkurence a SWOT analýza. Na jejich základě byla navržena nová struktura kampaní v Google Ads a Skliku, optimalizace SEO, zavedení systematického měření výkonu pomocí Google Analytics 4 a Google Tag Manageru a implementace retargetingových aktivit. První výsledky ukazují, že navržená strategie vede k výraznému růstu organické návštěvnosti a poskytuje funkční základ pro efektivní řízení digitální komunikace středně velké advokátní kanceláře.
dc.format 101 s. (147 184 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject právní služby cs
dc.subject PPC cs
dc.subject SEO cs
dc.subject Google Ads cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject advokátní kancelář cs
dc.subject digital marketing en
dc.subject legal services en
dc.subject PPC en
dc.subject SEO en
dc.subject Google Ads en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject law firm en
dc.title Inovace digitální marketingové komunikace pro vybranou advokátní kancelář pro roky 2025-2026
dc.title.alternative Inovation of Digital Marketing Communications for a Selected Law Firm for 2025 - 2026
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sasínková, Martina
dc.date.accepted 2025-09-02
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on proposing innovations and realisation in digital marketing communication for the SAMAK law firm for the period 2025-2026. The aim was to create an effective strategy that would lead to increased brand visibility, improved PPC campaign performance, and systematic strengthening of the company's online presence. As part of the thesis, a detailed analysis of the current state of marketing, benchmarking of competitors, and a SWOT analysis were performed. Based on these, a new structure for campaigns in Google Ads and Sklik was proposed, along with SEO optimization, the introduction of systematic performance measurement using Google Analytics 4 and Google Tag Manager, and the implementation of retargeting activities. Initial results show that the proposed strategy leads to significant growth in organic traffic and provides a functional basis for the effective management of digital communication for a medium-sized law firm.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70783
dc.date.submitted 2025-08-08


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account