Využití nástrojů umělé inteligence pro tvorbu počítačových her
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Vogeltanz, Tomáš
|
|
| dc.contributor.author |
Bajer, David
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:51Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:51Z |
|
| dc.date.issued |
2025-07-25 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/59068
|
|
| dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá tématikou umělé inteligence a jejího využití při tvorbě počítačových her. V teoretické části jsou uvedeny některé relevantní nástroje pro tvorbu jednotlivých částí hry, jejich popis a specifické vlastnosti, v praktické části jsou tyto nástroje využity pro tvorbu demonstrační hry, přičemž jsou uvedeny postupy, parametry a metody používání těchto nástrojů pro dosažení co nejlepšího výsledku, případně nedostatky jednotlivých nástrojů. |
|
| dc.format |
176 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Unity
|
cs |
| dc.subject |
umělá inteligence
|
cs |
| dc.subject |
vývoj her
|
cs |
| dc.subject |
herní engine
|
cs |
| dc.subject |
Unity
|
en |
| dc.subject |
artificial intelligence
|
en |
| dc.subject |
game development
|
en |
| dc.subject |
game engine
|
en |
| dc.title |
Využití nástrojů umělé inteligence pro tvorbu počítačových her |
|
| dc.title.alternative |
Utilizing Artificial Intelligence Tools for Development of Computer Games |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Zapletal, Michal |
|
| dc.date.accepted |
2025-09-10 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the topic of artificial intelligence and its use in the creation of computer games. In the theoretical part, some relevant tools for the creation of individual parts of a computer game are presented, along with their description and specific features. In the practical part, these tools are used to create a demonstration game, while the procedures, parameters and methods of using these tools to achieve the best possible result, as well as the shortcomings of each tool, are presented. |
|
| dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
| dc.identifier.stag |
72049
|
|
| dc.date.submitted |
2025-08-22 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account