Využití nástrojů umělé inteligence pro tvorbu počítačových her
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Využití nástrojů umělé inteligence pro tvorbu počítačových her |
| Author: |
Bajer, David
|
| Advisor: |
Vogeltanz, Tomáš
|
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá tématikou umělé inteligence a jejího využití při tvorbě počítačových her. V teoretické části jsou uvedeny některé relevantní nástroje pro tvorbu jednotlivých částí hry, jejich popis a specifické vlastnosti, v praktické části jsou tyto nástroje využity pro tvorbu demonstrační hry, přičemž jsou uvedeny postupy, parametry a metody používání těchto nástrojů pro dosažení co nejlepšího výsledku, případně nedostatky jednotlivých nástrojů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/59068
|
|
Date:
|
2025-07-25 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
Discipline:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account