| dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
| dc.contributor.author |
Nesvadbová, Daniela
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:51Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:51Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/59061
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se soustředí na zapojení influencerů do marketingové komunikace vybrané značky. Cílem této práce je vypracovat projekt, který nastíní postup pro správný výběr a zapojení influencera do marketingové komunikace značky GoGEN. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, jako je marketingová komunikace, komunikační mix, online marketing a marketing na sociálních sítích. Cílem praktické části této diplomové práce je analýza současného stavu marketingové komunikace značky GoGEN. Dále je provedena SWOT a PEST analýza a také IFE, EFE a GE matice pro zjištění celkové pozice značky na trhu. Pomocí těchto analýz je následně navrhnut projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace této značky. V projektu této diplomové práce bude navržen jeden influencer, který splnil požadavky firmy a cílové skupiny. Po zapojení vybraného influencera bude spolupráce vyhodnocena a výsledky poslouží jako podklad pro další rozhodování. Díky zkušenostem získaných z realizace tohoto projektu bude mít firma možnost rozšířit spolupráci na více influencerů. Zároveň tyto zkušenosti usnadní přípravu smluv a nastavení podmínek budoucích spoluprací. V poslední části je pro projekt vytvořena časová, nákladová a riziková analýza. |
|
| dc.format |
105 s. (148 451 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
| dc.subject |
online marketing
|
cs |
| dc.subject |
aktuální trendy
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
Instagram
|
cs |
| dc.subject |
Facebook
|
cs |
| dc.subject |
influencer marketing
|
en |
| dc.subject |
online marketing
|
en |
| dc.subject |
current trends
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
Instagram
|
en |
| dc.subject |
Facebook
|
en |
| dc.title |
Projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace značky GoGEN |
|
| dc.title.alternative |
Project of Involving Influencers in Marketing Communication of the GoGEN Brand |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Večeřová, Veronika |
|
| dc.date.accepted |
2025-09-02 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the involvement of influencers in the marketing communication of a selected brand. The aim of this thesis is to develop a project that outlines the procedure for the correct selection and involvement of an influencer in the marketing communication of the GoGEN brand. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines basic concepts such as marketing communication, communication mix, online marketing, and social media marketing. The aim of the practical part of this thesis is to analyze the current state of GoGEN brand marketing communication. Furthermore, SWOT and PEST analyses are performed, as well as IFE, EFE, and GE matrices to determine the overall position of the brand on the market. Using these analyses, a project for involving influencers in the marketing communication of this brand is then proposed. In the project of this thesis, one influencer who meets the requirements of the company and the target group will be proposed. After the selected influencer is involved, the collaboration will be evaluated and the results will serve as a basis for further decision-making. Thanks to the experience gained from the implementation of this project, the company will have the opportunity to expand its collaboration to include more influencers. At the same time, this experience will facilitate the preparation of contracts and the setting of conditions for future collaborations. In the last part, a time, cost, and risk analysis is created for the project. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
| dc.identifier.stag |
70883
|
|
| dc.date.submitted |
2025-08-07 |
|