Projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace značky GoGEN

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace značky GoGEN

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Nesvadbová, Daniela
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:51Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:51Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/59061
dc.description.abstract Diplomová práce se soustředí na zapojení influencerů do marketingové komunikace vybrané značky. Cílem této práce je vypracovat projekt, který nastíní postup pro správný výběr a zapojení influencera do marketingové komunikace značky GoGEN. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, jako je marketingová komunikace, komunikační mix, online marketing a marketing na sociálních sítích. Cílem praktické části této diplomové práce je analýza současného stavu marketingové komunikace značky GoGEN. Dále je provedena SWOT a PEST analýza a také IFE, EFE a GE matice pro zjištění celkové pozice značky na trhu. Pomocí těchto analýz je následně navrhnut projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace této značky. V projektu této diplomové práce bude navržen jeden influencer, který splnil požadavky firmy a cílové skupiny. Po zapojení vybraného influencera bude spolupráce vyhodnocena a výsledky poslouží jako podklad pro další rozhodování. Díky zkušenostem získaných z realizace tohoto projektu bude mít firma možnost rozšířit spolupráci na více influencerů. Zároveň tyto zkušenosti usnadní přípravu smluv a nastavení podmínek budoucích spoluprací. V poslední části je pro projekt vytvořena časová, nákladová a riziková analýza.
dc.format 105 s. (148 451 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject aktuální trendy cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject influencer marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject current trends en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Instagram en
dc.subject Facebook en
dc.title Projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace značky GoGEN
dc.title.alternative Project of Involving Influencers in Marketing Communication of the GoGEN Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Večeřová, Veronika
dc.date.accepted 2025-09-02
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the involvement of influencers in the marketing communication of a selected brand. The aim of this thesis is to develop a project that outlines the procedure for the correct selection and involvement of an influencer in the marketing communication of the GoGEN brand. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines basic concepts such as marketing communication, communication mix, online marketing, and social media marketing. The aim of the practical part of this thesis is to analyze the current state of GoGEN brand marketing communication. Furthermore, SWOT and PEST analyses are performed, as well as IFE, EFE, and GE matrices to determine the overall position of the brand on the market. Using these analyses, a project for involving influencers in the marketing communication of this brand is then proposed. In the project of this thesis, one influencer who meets the requirements of the company and the target group will be proposed. After the selected influencer is involved, the collaboration will be evaluated and the results will serve as a basis for further decision-making. Thanks to the experience gained from the implementation of this project, the company will have the opportunity to expand its collaboration to include more influencers. At the same time, this experience will facilitate the preparation of contracts and the setting of conditions for future collaborations. In the last part, a time, cost, and risk analysis is created for the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70883
dc.date.submitted 2025-08-07


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account