Projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace značky GoGEN
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace značky GoGEN |
| Autor: |
Nesvadbová, Daniela
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se soustředí na zapojení influencerů do marketingové komunikace vybrané značky. Cílem této práce je vypracovat projekt, který nastíní postup pro správný výběr a zapojení influencera do marketingové komunikace značky GoGEN. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, jako je marketingová komunikace, komunikační mix, online marketing a marketing na sociálních sítích. Cílem praktické části této diplomové práce je analýza současného stavu marketingové komunikace značky GoGEN. Dále je provedena SWOT a PEST analýza a také IFE, EFE a GE matice pro zjištění celkové pozice značky na trhu. Pomocí těchto analýz je následně navrhnut projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace této značky. V projektu této diplomové práce bude navržen jeden influencer, který splnil požadavky firmy a cílové skupiny. Po zapojení vybraného influencera bude spolupráce vyhodnocena a výsledky poslouží jako podklad pro další rozhodování. Díky zkušenostem získaných z realizace tohoto projektu bude mít firma možnost rozšířit spolupráci na více influencerů. Zároveň tyto zkušenosti usnadní přípravu smluv a nastavení podmínek budoucích spoluprací. V poslední části je pro projekt vytvořena časová, nákladová a riziková analýza. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/59061
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet