Projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace značky GoGEN
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace značky GoGEN |
| Author: |
Nesvadbová, Daniela
|
| Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se soustředí na zapojení influencerů do marketingové komunikace vybrané značky. Cílem této práce je vypracovat projekt, který nastíní postup pro správný výběr a zapojení influencera do marketingové komunikace značky GoGEN. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, jako je marketingová komunikace, komunikační mix, online marketing a marketing na sociálních sítích. Cílem praktické části této diplomové práce je analýza současného stavu marketingové komunikace značky GoGEN. Dále je provedena SWOT a PEST analýza a také IFE, EFE a GE matice pro zjištění celkové pozice značky na trhu. Pomocí těchto analýz je následně navrhnut projekt zapojení influencerů do marketingové komunikace této značky. V projektu této diplomové práce bude navržen jeden influencer, který splnil požadavky firmy a cílové skupiny. Po zapojení vybraného influencera bude spolupráce vyhodnocena a výsledky poslouží jako podklad pro další rozhodování. Díky zkušenostem získaných z realizace tohoto projektu bude mít firma možnost rozšířit spolupráci na více influencerů. Zároveň tyto zkušenosti usnadní přípravu smluv a nastavení podmínek budoucích spoluprací. V poslední části je pro projekt vytvořena časová, nákladová a riziková analýza. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/59061
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account