Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kociánová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:10:21Z
dc.date.available 2010-07-13T13:10:21Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/588
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se budu zabývat veletrhy a výstavami coby komunikačním nástrojem vybrané firmy. V teoretické části budu vycházet z odborné literatury. Zaměřím se na historii výstavnictví, charakterizuji pojem veletrh a definuji jeho výhody a nevýhody a rozdělím veletrhy a výstavy na jednotlivé typy. Většinu teoretické části věnuji jednotlivým částem přípravy na veletrh a podrobně popíši, co je pro firmu nezbytné udělat v dané fázi. Toto bude sloužit jako osnova pro část praktickou, kde se budu zabývat přípravami firmy Robe Show Lighting na mezinárodní veletrh ProLight + Sound ve Frankfurtu nad Mohanem. V projektové části se pokusím zpracovat výstavní manuál, na základě analýzy z praktické části. Tento manuál by měl sloužit firmě Robe Show Lighting jako ,,návod" na zlepšení komunikace pomocí veletrhů a výstav. cs
dc.format 76 cs
dc.format.extent 836477 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Komunikace cs
dc.subject veletrhy a výstavy cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject design cs
dc.subject stánek cs
dc.subject doprovodný program cs
dc.subject communication en
dc.subject fairs and exhibitions en
dc.subject presentation en
dc.subject design en
dc.subject booth en
dc.subject fringe program en
dc.title Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy cs
dc.title.alternative Exhibitions and fairs as a communication instrument of chosen company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated In my diploma paper I am going to deal with fairs and exhibitions as a communication instrument of chosen company. In the theoretical part I gather from technical bibliography. I will focus on fairs history, I will describe the term fair and I will define its advantages and then I will divide fairs and exhibitions into individual types. The most of the theoretical part I devote to individual parts of company's preparation for a fair and I describe each part of the preparation in detail. This will serve as a plan for my practice part of my work, that I devote to a preparation of Robe Show Lighting company for the international fair ProLight + Sound in Frankfurt. In the project part I am going to put together a fair handbook for Robe Show Lighting on the basic of an analysis from the practice part. This manual should serve as an instruction manual for better communication by fairs and exhibitions en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2720
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kociánová_2006_dp.pdfBlocked 816.8Kb PDF View/Open
kociánová_2006_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
kociánová_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account