Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Kociánová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:10:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T13:10:21Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/588
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se budu zabývat veletrhy a výstavami coby komunikačním nástrojem vybrané firmy. V teoretické části budu vycházet z odborné literatury. Zaměřím se na historii výstavnictví, charakterizuji pojem veletrh a definuji jeho výhody a nevýhody a rozdělím veletrhy a výstavy na jednotlivé typy. Většinu teoretické části věnuji jednotlivým částem přípravy na veletrh a podrobně popíši, co je pro firmu nezbytné udělat v dané fázi. Toto bude sloužit jako osnova pro část praktickou, kde se budu zabývat přípravami firmy Robe Show Lighting na mezinárodní veletrh ProLight + Sound ve Frankfurtu nad Mohanem. V projektové části se pokusím zpracovat výstavní manuál, na základě analýzy z praktické části. Tento manuál by měl sloužit firmě Robe Show Lighting jako ,,návod" na zlepšení komunikace pomocí veletrhů a výstav. |
cs |
dc.format |
76 |
cs |
dc.format.extent |
836477 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
veletrhy a výstavy
|
cs |
dc.subject |
prezentace
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
stánek
|
cs |
dc.subject |
doprovodný program
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
fairs and exhibitions
|
en |
dc.subject |
presentation
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
booth
|
en |
dc.subject |
fringe program
|
en |
dc.title |
Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Exhibitions and fairs as a communication instrument of chosen company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my diploma paper I am going to deal with fairs and exhibitions as a communication instrument of chosen company. In the theoretical part I gather from technical bibliography. I will focus on fairs history, I will describe the term fair and I will define its advantages and then I will divide fairs and exhibitions into individual types. The most of the theoretical part I devote to individual parts of company's preparation for a fair and I describe each part of the preparation in detail. This will serve as a plan for my practice part of my work, that I devote to a preparation of Robe Show Lighting company for the international fair ProLight + Sound in Frankfurt. In the project part I am going to put together a fair handbook for Robe Show Lighting on the basic of an analysis from the practice part. This manual should serve as an instruction manual for better communication by fairs and exhibitions |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2720
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account