Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy |
Author: |
Kociánová, Jana
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci se budu zabývat veletrhy a výstavami coby komunikačním nástrojem vybrané firmy. V teoretické části budu vycházet z odborné literatury. Zaměřím se na historii výstavnictví, charakterizuji pojem veletrh a definuji jeho výhody a nevýhody a rozdělím veletrhy a výstavy na jednotlivé typy. Většinu teoretické části věnuji jednotlivým částem přípravy na veletrh a podrobně popíši, co je pro firmu nezbytné udělat v dané fázi. Toto bude sloužit jako osnova pro část praktickou, kde se budu zabývat přípravami firmy Robe Show Lighting na mezinárodní veletrh ProLight + Sound ve Frankfurtu nad Mohanem. V projektové části se pokusím zpracovat výstavní manuál, na základě analýzy z praktické části. Tento manuál by měl sloužit firmě Robe Show Lighting jako ,,návod" na zlepšení komunikace pomocí veletrhů a výstav. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/588
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
2720
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account