Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy
Autor: Kociánová, Jana
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Ve své diplomové práci se budu zabývat veletrhy a výstavami coby komunikačním nástrojem vybrané firmy. V teoretické části budu vycházet z odborné literatury. Zaměřím se na historii výstavnictví, charakterizuji pojem veletrh a definuji jeho výhody a nevýhody a rozdělím veletrhy a výstavy na jednotlivé typy. Většinu teoretické části věnuji jednotlivým částem přípravy na veletrh a podrobně popíši, co je pro firmu nezbytné udělat v dané fázi. Toto bude sloužit jako osnova pro část praktickou, kde se budu zabývat přípravami firmy Robe Show Lighting na mezinárodní veletrh ProLight + Sound ve Frankfurtu nad Mohanem. V projektové části se pokusím zpracovat výstavní manuál, na základě analýzy z praktické části. Tento manuál by měl sloužit firmě Robe Show Lighting jako ,,návod" na zlepšení komunikace pomocí veletrhů a výstav.
URI: http://hdl.handle.net/10563/588
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2720


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kociánová_2006_dp.pdfZablokované 816.8Kb PDF
kociánová_2006_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kociánová_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet