Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Novák, Ivoš
|
|
dc.contributor.author |
Ticháček, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T15:16:05Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5858
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Unipro spol. s r.o. a na tomto podkladě vypracovat soubor doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické část se věnuji problematice úlohy marketingu v moderní firmě, obecné spokojenosti zákazníků, marketingovému výzkumu a Event marketingu. V analytické, navazující části bakalářské práce, přibližuji profil společnosti Unipro spol. s r.o. a především se zabývám výzkumem spokojenosti zákazníků prostřednictvím strukturovaného dotazníku. V závěru práce uvádím doporučení jako podklad pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o. |
cs |
dc.format |
53 s., 3 s. obr. příloha |
cs |
dc.format.extent |
1015754 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037 |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analyses of customer's satisfaction of Unipro Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2008-01-23 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-12-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's work is to analysis customer's satisfaction of Unipro Ltd. and suggests the ways for increasing customer's satisfaction. In the theoretical part I engage of marketing in modern firm, common customer's satisfaction, marketing research and Event marketing. In the practical part I describe the company Unipro Ltd. and occupy of customer's satisfaction research by means structural questionnaire. In conclusion I present the recommendations for customer satisfaction increases. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7413
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account