Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o. |
Author: |
Ticháček, Tomáš
|
Advisor: |
Novák, Ivoš
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Unipro spol. s r.o. a na tomto podkladě vypracovat soubor doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické část se věnuji problematice úlohy marketingu v moderní firmě, obecné spokojenosti zákazníků, marketingovému výzkumu a Event marketingu. V analytické, navazující části bakalářské práce, přibližuji profil společnosti Unipro spol. s r.o. a především se zabývám výzkumem spokojenosti zákazníků prostřednictvím strukturovaného dotazníku. V závěru práce uvádím doporučení jako podklad pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5858
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
7413
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account