Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Unipro spol. s r.o. |
Autor: |
Ticháček, Tomáš
|
Vedoucí: |
Novák, Ivoš
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Unipro spol. s r.o. a na tomto podkladě vypracovat soubor doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické část se věnuji problematice úlohy marketingu v moderní firmě, obecné spokojenosti zákazníků, marketingovému výzkumu a Event marketingu. V analytické, navazující části bakalářské práce, přibližuji profil společnosti Unipro spol. s r.o. a především se zabývám výzkumem spokojenosti zákazníků prostřednictvím strukturovaného dotazníku. V závěru práce uvádím doporučení jako podklad pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5858
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7413
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet