Aplikace mechaniky přepínání předpřipravených chování v logických hrách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aplikace mechaniky přepínání předpřipravených chování v logických hrách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Aplikace mechaniky přepínání předpřipravených chování v logických hrách
Autor: Němeček, Martin
Vedoucí: Vařacha, Pavel
Abstrakt: Tato práce se zabývá návrhem a realizací prototypu logické hry, která využívá dvě rozdílné mechaniky výběru z předpřipravených chování herní postavy. První mechanika umožňuje řetězení několika jednoduchých chování postavy za účelem strategického plánování a řešení logických problémů. Druhá mechanika využívá okamžité přepínání stavů obsahujících chování za účelem agilního ovládání herní postavy. Pro vytvoření logické hry byl zvolen herní engine Unity. Obě mechaniky byly otestovány na různých, pro každou mechaniku specificky vytvořených úrovních. Dále pro každou mechaniku byly vytvořené variace chování pohybu a chování střelby.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57736
Datum: 2024-10-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet