Aplikace mechaniky přepínání předpřipravených chování v logických hrách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aplikace mechaniky přepínání předpřipravených chování v logických hrách

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vařacha, Pavel
dc.contributor.author Němeček, Martin
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:50Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:50Z
dc.date.issued 2024-10-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57736
dc.description.abstract Tato práce se zabývá návrhem a realizací prototypu logické hry, která využívá dvě rozdílné mechaniky výběru z předpřipravených chování herní postavy. První mechanika umožňuje řetězení několika jednoduchých chování postavy za účelem strategického plánování a řešení logických problémů. Druhá mechanika využívá okamžité přepínání stavů obsahujících chování za účelem agilního ovládání herní postavy. Pro vytvoření logické hry byl zvolen herní engine Unity. Obě mechaniky byly otestovány na různých, pro každou mechaniku specificky vytvořených úrovních. Dále pro každou mechaniku byly vytvořené variace chování pohybu a chování střelby.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hry cs
dc.subject Herní mechaniky cs
dc.subject Pathfinding cs
dc.subject Umělá inteligence cs
dc.subject Unity cs
dc.subject Game en
dc.subject Game mechanics en
dc.subject Pathfinding en
dc.subject Artificial Intelligence en
dc.subject Unity en
dc.title Aplikace mechaniky přepínání předpřipravených chování v logických hrách
dc.title.alternative Application for Switching Mechanics for Predefined Behaviors in Logic Games
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Karlík, Zdeněk
dc.date.accepted 2025-06-19
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the design and implementation of a prototype logic game that uses two different mechanics for selecting from predefined behaviours of the game character. The first mechanic allows the chaining of several simple character behaviors for the purpose of strategic planning and logic problem solving. The second mechanic uses the instantaneous switching of states containing behaviors for the purpose of agile control of the game character. The Unity game engine was chosen to create the logic game. Both mechanics were tested on different levels specifically designed for each mechanic. Furthermore, variations of movement and shooting behaviors were created for each mechanic.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Informační technologie cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies en
dc.identifier.stag 70137
dc.date.submitted 2025-06-02


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet