Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Konečný, Lubomír
dc.contributor.author Šámalová, Natálie
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:20Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:20Z
dc.date.issued 2024-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57050
dc.description.abstract Práce se věnuje marketingové a distribuční strategií filmu Vlny, který se stal nejnavštěvovanějším filmem roku 2024 v České republice. Práce analyzuje jednotlivé složky marketingového mixu, které přispěly k mimořádnému komerčnímu úspěchu tohoto historického dramatu a dostaly se do očí potencionálního publika. Prostřednictvím případové studie detailně zkoumá marketingovou strategii filmu Vlny. Identifikuje klíčové faktory úspěchu, mezi něž patří promyšlené načasování premiéry, efektivní využití propagačních kanálů nebo kvalita hereckého obsazení.
dc.format 57 (67 048)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Filmový marketing cs
dc.subject filmová distribuce cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject film Vlny cs
dc.subject propagační kanály cs
dc.subject Film marketing en
dc.subject film distribution en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject film Waves en
dc.subject promotional channels en
dc.title Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Marketing and Distribution Strategy of the Film Vlny 2. Practical Part: Production of an Audiovisual Work (produced in the controlled production system of FMK) with a minimum length of 12 minutes, in the output quality specified in the AAV Production Book
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mayer, Viktor
dc.date.accepted 2025-06-18
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the marketing and distribution strategy of the film Vlny, which became the highest-grossing film of 2024 in the Czech Republic. The thesis analyses different components of the marketing mix that contributed to the extraordinary commercial success of this historical drama and got into the eyes of the potential audience. Through a case study, it examines in detail the marketing strategy of the film. It identifies key success factors, including the thoughtful timing of the premiere, the effective use of promotional channels and the quality of the cast.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Produkce cs
dc.thesis.degree-discipline Film Production en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 69123
dc.date.submitted 2025-05-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account