Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny
Autor: Šámalová, Natálie
Vedoucí: Konečný, Lubomír
Abstrakt: Práce se věnuje marketingové a distribuční strategií filmu Vlny, který se stal nejnavštěvovanějším filmem roku 2024 v České republice. Práce analyzuje jednotlivé složky marketingového mixu, které přispěly k mimořádnému komerčnímu úspěchu tohoto historického dramatu a dostaly se do očí potencionálního publika. Prostřednictvím případové studie detailně zkoumá marketingovou strategii filmu Vlny. Identifikuje klíčové faktory úspěchu, mezi něž patří promyšlené načasování premiéry, efektivní využití propagačních kanálů nebo kvalita hereckého obsazení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57050
Datum: 2024-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Produkce


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet