Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny |
| Autor: |
Šámalová, Natálie
|
| Vedoucí: |
Konečný, Lubomír
|
|
Abstrakt:
|
Práce se věnuje marketingové a distribuční strategií filmu Vlny, který se stal nejnavštěvovanějším filmem roku 2024 v České republice. Práce analyzuje jednotlivé složky marketingového mixu, které přispěly k mimořádnému komerčnímu úspěchu tohoto historického dramatu a dostaly se do očí potencionálního publika. Prostřednictvím případové studie detailně zkoumá marketingovou strategii filmu Vlny. Identifikuje klíčové faktory úspěchu, mezi něž patří promyšlené načasování premiéry, efektivní využití propagačních kanálů nebo kvalita hereckého obsazení. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57050
|
|
Datum:
|
2024-12-02 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
|
Studijní obor:
|
Produkce |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet