Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová a distribuční strategie filmu Vlny
Author: Šámalová, Natálie
Advisor: Konečný, Lubomír
Abstract: Práce se věnuje marketingové a distribuční strategií filmu Vlny, který se stal nejnavštěvovanějším filmem roku 2024 v České republice. Práce analyzuje jednotlivé složky marketingového mixu, které přispěly k mimořádnému komerčnímu úspěchu tohoto historického dramatu a dostaly se do očí potencionálního publika. Prostřednictvím případové studie detailně zkoumá marketingovou strategii filmu Vlny. Identifikuje klíčové faktory úspěchu, mezi něž patří promyšlené načasování premiéry, efektivní využití propagačních kanálů nebo kvalita hereckého obsazení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57050
Date: 2024-12-02
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Audiovize
Discipline: Produkce


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account