The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield
Show full item record
No preview available
Title:
|
The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield |
Author: |
Kovařčík, Aleš
|
Advisor: |
Casserly, Damian
|
Abstract:
|
Tato práce byla vyhotovena za účelem zjištění spotřebitelského chování zákazníka v oblasti nakupování potravin. Pokouší se nalézt důvody poklesu nákupu v malých obchodech s potravinami v minulosti a předpovědět vývoj nákupů v budoucnosti. Abychom správně pochopili situaci v nákupu potravin provedli jsme tři různé druhy výzkumu. Naším hlavním cílem bylo zjištění metod nebo změn, které by mohly pomoci malým obchodům. Použitím korelační a regresní analýzy jsme vyhodnotili shromážděná data a poté vyvodili závěry. V závěru práce navrhujeme odlišení malých obchodů tak, aby dosáhly osobního přístupu k zákazníkovi a jeho věrnosti. Pokud jsou malé obchody schopny splnit požadavky uvedené výše, mohou prosperovat i v konkurenci s velkoprodejci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5685
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
7539
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account