The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield
Autor: Kovařčík, Aleš
Vedoucí: Casserly, Damian
Abstrakt: Tato práce byla vyhotovena za účelem zjištění spotřebitelského chování zákazníka v oblasti nakupování potravin. Pokouší se nalézt důvody poklesu nákupu v malých obchodech s potravinami v minulosti a předpovědět vývoj nákupů v budoucnosti. Abychom správně pochopili situaci v nákupu potravin provedli jsme tři různé druhy výzkumu. Naším hlavním cílem bylo zjištění metod nebo změn, které by mohly pomoci malým obchodům. Použitím korelační a regresní analýzy jsme vyhodnotili shromážděná data a poté vyvodili závěry. V závěru práce navrhujeme odlišení malých obchodů tak, aby dosáhly osobního přístupu k zákazníkovi a jeho věrnosti. Pokud jsou malé obchody schopny splnit požadavky uvedené výše, mohou prosperovat i v konkurenci s velkoprodejci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5685
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7539


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovařčík_2008_bp.pdfZablokované 1.094Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovařčík_2008_vp.pdf 145.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
kovařčík_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet