Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o. |
Author: |
Filip, Václav
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Cílem práce je popis tvorby zákaznických segmentů energetické společnosti E.ON Česká republika, s.r.o., popis implementace do CRM a doporučení pro jejich využití v oblasti strategického marketingu a plánování segmentově řízených konaktních strategií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5672
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2028
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7502
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account