Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o.
Autor: Filip, Václav
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem práce je popis tvorby zákaznických segmentů energetické společnosti E.ON Česká republika, s.r.o., popis implementace do CRM a doporučení pro jejich využití v oblasti strategického marketingu a plánování segmentově řízených konaktních strategií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5672
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2028
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7502


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
filip_2008_bp.pdfZablokované 985.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
filip_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
filip_2008_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet