Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Filip, Václav
dc.date.accessioned 2010-07-16T13:49:57Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5672
dc.description.abstract Cílem práce je popis tvorby zákaznických segmentů energetické společnosti E.ON Česká republika, s.r.o., popis implementace do CRM a doporučení pro jejich využití v oblasti strategického marketingu a plánování segmentově řízených konaktních strategií. cs
dc.format 62 stran, vč. 10 stran příloh cs
dc.format.extent 1008733 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2028
dc.subject Segmentace cs
dc.subject CRM cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject E.ON cs
dc.subject segmentově řízené kontaktní strategie cs
dc.subject Segmentation en
dc.subject CRM en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject E.ON en
dc.subject segment driven contact strategies en
dc.title Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o. cs
dc.title.alternative Development of customers segmentation for CRM implementation in power company E.ON.Česká republika, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.date.vskp-available 2028-05-12
dc.description.abstract-translated The goal of the work is to describe the development of customers segments for power company E.ON Česká republika, s.r.o., describe their CRM implementation, and recommend the use of the outcomes for strategic planning of the compay as well as planning of the segment driven contact strategies. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7502
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
filip_2008_bp.pdfBlocked 985.0Kb PDF View/Open
filip_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
filip_2008_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account