Realizace virtuální marketingové agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Realizace virtuální marketingové agentury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Baránek, Petr
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:17:02Z
dc.date.available 2024-07-23T13:17:02Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56701
dc.description.abstract Tato práce se zabývá marketingovými agenturami a možností využití konceptu virtuální marketingové agentury pro uspokojování zákaznických potřeb. Jejím cílem je realizovat virtuální marketingovou agenturu. Pro zodpovězení výzkumných otázek uskutečnily dva marketingové výzkumy, polostrukturované rozhovory a dotazníkové šetření, s cílem odhalit potřeby potenciálních klientů marketingové agentury, jejich vnímání konceptu virtuálních marketingových agentur, možnost použití tohoto konceptu pro uspokojení zákaznických potřeb a konečně preference stran právní formy a plátcovství DPH. Nad rámec těchto výzkumů byla provedena Porterova a SWOT analýza. Projektová část obsahuje návrh plánu realizace virtuální marketingové agentury, zohledňující výstupy všech výzkumných metod a návrh rámce komunikační strategie prostřednictvím konceptu See-Think-Do-Care.
dc.format 147 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová agentura cs
dc.subject virtuální marketingová agentura cs
dc.subject AI cs
dc.subject umělá inteligence cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject See-Think-Do-Care cs
dc.subject Marketing agency en
dc.subject virtual marketing agency en
dc.subject AI en
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject marketing research en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject communication strategy en
dc.subject See-ThinkDo-Care en
dc.title Realizace virtuální marketingové agentury
dc.title.alternative Realization of the Virtual Marketing Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This master´s thesis deals with marketing agencies and the possibility of using the concept of a virtual marketing agency to satisfy customer needs. Its goal is to implement a virtual marketing agency. In order to answer the research questions, two marketing surveys, semistructured interviews and a questionnaire survey were carried out, with the aim of revealing the needs of potential clients of the marketing agency, their perception of the concept of virtual marketing agencies, the possibility of using this concept to satisfy customer needs and, finally, the parties' preferences for legal form and payment of VAT. Beyond the scope of these investigations, Porter's and SWOT analysis was carried out. The project part contains a draft plan for the implementation of a virtual marketing agency, taking into account the outputs of all research methods and a draft communication strategy framework through the See-Think-Do-Care concept.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68340
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
baránek_2024_dp.pdf 3.914Mb PDF View/Open None
baránek_2024_op.docx 93.87Kb Unknown View/Open None
baránek_2024_vp.docx 87.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account