Realizace virtuální marketingové agentury
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Baránek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:17:02Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:17:02Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56701
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá marketingovými agenturami a možností využití konceptu virtuální marketingové agentury pro uspokojování zákaznických potřeb. Jejím cílem je realizovat virtuální marketingovou agenturu. Pro zodpovězení výzkumných otázek uskutečnily dva marketingové výzkumy, polostrukturované rozhovory a dotazníkové šetření, s cílem odhalit potřeby potenciálních klientů marketingové agentury, jejich vnímání konceptu virtuálních marketingových agentur, možnost použití tohoto konceptu pro uspokojení zákaznických potřeb a konečně preference stran právní formy a plátcovství DPH. Nad rámec těchto výzkumů byla provedena Porterova a SWOT analýza. Projektová část obsahuje návrh plánu realizace virtuální marketingové agentury, zohledňující výstupy všech výzkumných metod a návrh rámce komunikační strategie prostřednictvím konceptu See-Think-Do-Care. |
|
dc.format |
147 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová agentura
|
cs |
dc.subject |
virtuální marketingová agentura
|
cs |
dc.subject |
AI
|
cs |
dc.subject |
umělá inteligence
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
See-Think-Do-Care
|
cs |
dc.subject |
Marketing agency
|
en |
dc.subject |
virtual marketing agency
|
en |
dc.subject |
AI
|
en |
dc.subject |
artificial intelligence
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
See-ThinkDo-Care
|
en |
dc.title |
Realizace virtuální marketingové agentury |
|
dc.title.alternative |
Realization of the Virtual Marketing Agency |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master´s thesis deals with marketing agencies and the possibility of using the concept of a virtual marketing agency to satisfy customer needs. Its goal is to implement a virtual marketing agency. In order to answer the research questions, two marketing surveys, semistructured interviews and a questionnaire survey were carried out, with the aim of revealing the needs of potential clients of the marketing agency, their perception of the concept of virtual marketing agencies, the possibility of using this concept to satisfy customer needs and, finally, the parties' preferences for legal form and payment of VAT. Beyond the scope of these investigations, Porter's and SWOT analysis was carried out. The project part contains a draft plan for the implementation of a virtual marketing agency, taking into account the outputs of all research methods and a draft communication strategy framework through the See-Think-Do-Care concept. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68340
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account