Realizace virtuální marketingové agentury

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Realizace virtuální marketingové agentury

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Realizace virtuální marketingové agentury
Autor: Baránek, Petr
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato práce se zabývá marketingovými agenturami a možností využití konceptu virtuální marketingové agentury pro uspokojování zákaznických potřeb. Jejím cílem je realizovat virtuální marketingovou agenturu. Pro zodpovězení výzkumných otázek uskutečnily dva marketingové výzkumy, polostrukturované rozhovory a dotazníkové šetření, s cílem odhalit potřeby potenciálních klientů marketingové agentury, jejich vnímání konceptu virtuálních marketingových agentur, možnost použití tohoto konceptu pro uspokojení zákaznických potřeb a konečně preference stran právní formy a plátcovství DPH. Nad rámec těchto výzkumů byla provedena Porterova a SWOT analýza. Projektová část obsahuje návrh plánu realizace virtuální marketingové agentury, zohledňující výstupy všech výzkumných metod a návrh rámce komunikační strategie prostřednictvím konceptu See-Think-Do-Care.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56701
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
baránek_2024_dp.pdf 3.914Mb PDF Zobrazit/otevřít None
baránek_2024_op.docx 93.87Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
baránek_2024_vp.docx 87.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet