Realizace virtuální marketingové agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Realizace virtuální marketingové agentury

Show full item record

No preview available
Title: Realizace virtuální marketingové agentury
Author: Baránek, Petr
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato práce se zabývá marketingovými agenturami a možností využití konceptu virtuální marketingové agentury pro uspokojování zákaznických potřeb. Jejím cílem je realizovat virtuální marketingovou agenturu. Pro zodpovězení výzkumných otázek uskutečnily dva marketingové výzkumy, polostrukturované rozhovory a dotazníkové šetření, s cílem odhalit potřeby potenciálních klientů marketingové agentury, jejich vnímání konceptu virtuálních marketingových agentur, možnost použití tohoto konceptu pro uspokojení zákaznických potřeb a konečně preference stran právní formy a plátcovství DPH. Nad rámec těchto výzkumů byla provedena Porterova a SWOT analýza. Projektová část obsahuje návrh plánu realizace virtuální marketingové agentury, zohledňující výstupy všech výzkumných metod a návrh rámce komunikační strategie prostřednictvím konceptu See-Think-Do-Care.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56701
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
baránek_2024_dp.pdf 3.914Mb PDF View/Open None
baránek_2024_op.docx 93.87Kb Unknown View/Open None
baránek_2024_vp.docx 87.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account