Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Karola, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:59Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:59Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56636
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu, zvýšení povědomí o celé této kategorii a propsání do trhu, že i značka DATART je specialistou na herní vybavení. V teoretické části diplomové práce jsou definovány a popsány klíčové pojmy nezbytné k porozumění problematiky týkající se tématu dané práce. V praktické části diplomové práce je prezentována značka DATART od historického vývoje až po její současnost. Tato část práce také obsahuje kvantitativní výzkum, který je proveden pomocí dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum, který obsahuje individuální polostrukturované rozhovory a také analýzu konkurence. V závěrečné části diplomové práce jsou shrnuta a vyhodnocena ta nejdůležitější data a údaje na základě kterých jsou zodpovězeny výzkumné otázky a poté navržena jednotlivá opatření včetně kompletního projektu vedoucího k dosažení stanovených cílů. |
|
dc.format |
138 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gaming
|
cs |
dc.subject |
esport
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
gaming
|
en |
dc.subject |
eports
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X |
|
dc.title.alternative |
Consumer Behavior of Customers in Gaming Equipment for Brand X |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to analyze the consumer behavior of customers in game equipment for the DATART brand to increase the market share, increase awareness of this entire category and write to the market that the DATART brand is also a specialist in gaming equipment. In the theoretical part of the diploma thesis, the key concepts necessary for understanding the issue related to the topic of the given thesis are defined and described. In the practical part of the thesis, the DATART brand is presented from historical development to present. This part of the thesis also includes quantitative research, which is carried out using a questionnaire survey, qualitative research, which includes individual semi-structured interviews, as well as competitor analysis. In the final part of the thesis, the most important data and data are summarized and evaluated based on which the research questions are answered, and then individual measures are proposed, including a complete project leading to the achievement of the set goals. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68355
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account