Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Karola, Daniel
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:59Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:59Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56636
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu, zvýšení povědomí o celé této kategorii a propsání do trhu, že i značka DATART je specialistou na herní vybavení. V teoretické části diplomové práce jsou definovány a popsány klíčové pojmy nezbytné k porozumění problematiky týkající se tématu dané práce. V praktické části diplomové práce je prezentována značka DATART od historického vývoje až po její současnost. Tato část práce také obsahuje kvantitativní výzkum, který je proveden pomocí dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum, který obsahuje individuální polostrukturované rozhovory a také analýzu konkurence. V závěrečné části diplomové práce jsou shrnuta a vyhodnocena ta nejdůležitější data a údaje na základě kterých jsou zodpovězeny výzkumné otázky a poté navržena jednotlivá opatření včetně kompletního projektu vedoucího k dosažení stanovených cílů.
dc.format 138
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gaming cs
dc.subject esport cs
dc.subject značka cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject gaming en
dc.subject eports en
dc.subject brand en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject marketing research en
dc.title Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X
dc.title.alternative Consumer Behavior of Customers in Gaming Equipment for Brand X
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to analyze the consumer behavior of customers in game equipment for the DATART brand to increase the market share, increase awareness of this entire category and write to the market that the DATART brand is also a specialist in gaming equipment. In the theoretical part of the diploma thesis, the key concepts necessary for understanding the issue related to the topic of the given thesis are defined and described. In the practical part of the thesis, the DATART brand is presented from historical development to present. This part of the thesis also includes quantitative research, which is carried out using a questionnaire survey, qualitative research, which includes individual semi-structured interviews, as well as competitor analysis. In the final part of the thesis, the most important data and data are summarized and evaluated based on which the research questions are answered, and then individual measures are proposed, including a complete project leading to the achievement of the set goals.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68355
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
karola_2024_dp.pdf 2.432Mb PDF View/Open None
karola_2024_op.docx 120.8Kb Unknown View/Open None
karola_2024_vp.docx 91.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account