Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X
Autor: Karola, Daniel
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu, zvýšení povědomí o celé této kategorii a propsání do trhu, že i značka DATART je specialistou na herní vybavení. V teoretické části diplomové práce jsou definovány a popsány klíčové pojmy nezbytné k porozumění problematiky týkající se tématu dané práce. V praktické části diplomové práce je prezentována značka DATART od historického vývoje až po její současnost. Tato část práce také obsahuje kvantitativní výzkum, který je proveden pomocí dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum, který obsahuje individuální polostrukturované rozhovory a také analýzu konkurence. V závěrečné části diplomové práce jsou shrnuta a vyhodnocena ta nejdůležitější data a údaje na základě kterých jsou zodpovězeny výzkumné otázky a poté navržena jednotlivá opatření včetně kompletního projektu vedoucího k dosažení stanovených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56636
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
karola_2024_dp.pdf 2.432Mb PDF Zobrazit/otevřít None
karola_2024_op.docx 120.8Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
karola_2024_vp.docx 91.69Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet