Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X

Show full item record

No preview available
Title: Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X
Author: Karola, Daniel
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu, zvýšení povědomí o celé této kategorii a propsání do trhu, že i značka DATART je specialistou na herní vybavení. V teoretické části diplomové práce jsou definovány a popsány klíčové pojmy nezbytné k porozumění problematiky týkající se tématu dané práce. V praktické části diplomové práce je prezentována značka DATART od historického vývoje až po její současnost. Tato část práce také obsahuje kvantitativní výzkum, který je proveden pomocí dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum, který obsahuje individuální polostrukturované rozhovory a také analýzu konkurence. V závěrečné části diplomové práce jsou shrnuta a vyhodnocena ta nejdůležitější data a údaje na základě kterých jsou zodpovězeny výzkumné otázky a poté navržena jednotlivá opatření včetně kompletního projektu vedoucího k dosažení stanovených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56636
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
karola_2024_dp.pdf 2.432Mb PDF View/Open None
karola_2024_op.docx 120.8Kb Unknown View/Open None
karola_2024_vp.docx 91.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account